ЯК МИ ПРАЦЮЄМО?
Ремонт двигуна в NIKKO SERVICE: повноцінне відновлення робочих характеристикРемонт двигуна — складний процес, спрямований на відновлення технічних параметрів даного агрегату. На роботу двигуна впливає безліч факторів, тому часто виникають ситуації, коли він просто виходить з ладу. У такому разі без спеціалізованої допомоги не можна обійтися. Самостійно втручатися в роботу такого складного механізму не рекомендується, тому при перших проблемах слід негайно звертатися в автосервіс.
Варіанти ремонту двигунаРемонт двигуна передбачає набір певних операцій та залежить від класу, а також типу мотора. Нехтування правилами експлуатації, а також своєчасним обслуговуванням силового агрегату можуть призвести до серйозних поломок. Тому двигун найчастіше виходить з ладу у зв’язку з фізичним зносом, а також неправильним доглядом за ним. Причиною поломки можуть стати механічні пошкодження.
Ремонтні роботи, що передбачають відновлення двигуна, можна поділити на три основні групи:
- Поточний ремонт передбачає заміну зношених елементів у тих випадках, коли сам основний агрегат має достатній робочий ресурс.
- Середній ремонт — проводиться зняття і часткове розбирання силового агрегату. Найчастіше він потрібний внаслідок неякісного чи невчасного техобслуговування.
- Плановий ремонт (капремонт двигуна) — необхідний у ситуаціях, коли ресурс силового агрегату вичерпано. Проводиться повне розбирання двигуна.
Ознаки поломок у роботі двигунаРобочий ресурс більшості двигунів становить 150-250 тисяч кілометрів. Після його вироблення часто потрібний ремонт ДВЗ. Визначити наявність несправностей можна за такими ознаками:
- зниження потужності двигуна;
- наявність сторонніх звуків під час його роботи;
- нестабільність у роботі двигуна;
- споживання пально-мастильних матеріалів, що значно зросло;
- частий перегрів двигуна;
- велика кількість газів у картері;
- низький тиск олії;
- наявність механічних ушкоджень.
Якщо ви помітили подібні проблеми, значить необхідна комп’ютерна діагностика двигуна. Вона дозволяє оцінити роботу двигуна, побачити його слабкі місця, а також визначити причину несправностей. Тільки після проведення діагностики проводиться ремонт.
Капремонт усіх видів двигунівКапітальний ремонт бензинового та дизельного двигуна передбачає в цілому схожу між собою технологію та порядок робіт. Обов’язково проводиться ендоскопія двигуна, що займає 15-20 хвилин. За допомогою такої процедури можна оцінити стан циліндрів автомобіля. Різниця в способі займання палива, що впливає і на технологічний процес ремонту.
Ремонт бензинових двигунів у NIKKO SERVICE При ремонті бензинових двигунів насамперед здійснюється демонтаж агрегату. Проводиться розбирання двигуна. Сама технологія може трохи відрізнятись, оскільки кожна марка автомобіля має свої конструктивні особливості.
Після розбирання слідує етап миття, який передбачає не просто чистку елементів, а й ґрунтовну обробку їх під тиском. Такий етап потрібен, щоб видалити весь бруд, який утворився під час активної експлуатації автомобіля. Далі майстер проводить візуальний огляд деталей, внаслідок якого визначає ступінь зношування, а також проводить вимір геометрії деталей та зазорів.
Дефектування колінчастого валу – найважливіший етап ремонту. Якщо майстер виявить серйозні проблеми, які неможливо вирішити ремонтом, то необхідно буде задуматися про придбання нового двигуна.
Ремонт блоку циліндрів передбачає комплекс робіт із відновлення характеристик двигуна. Обов’язковим його етапом є розточування блоку циліндрів, ціна якої дозволяє суттєво заощадити на купівлі нового елемента. Така процедура передбачає сточування стінок циліндрів для збільшення їх обсягу, а також відновлення ідеальної форми. Якщо зношування внутрішньої поверхні циліндрів перевищило критичний рівень, відновити елементи дозволяє гільзування двигуна.
Ремонт ГБЦ передбачає заміну розподільчого валу, клапанів, направляючих втулок та інші роботи. Обов’язково здійснюється опресування ГБЦ, тобто визначається герметичність головки та блоку циліндрів. При виявленні тріщин необхідно провести відновлювальні роботи щодо їх усунення шляхом зварювання головки блоку циліндрів. До комплексу робіт також можуть входити:
- фрезерування головки блоку циліндрів;
- шліфування блоку циліндрів (ціна може бути різною залежно від моделі);
- заміна прокладки ГБЦ та інші операції.
- Якщо потрібне розточення блоку циліндрів, ціна залежить від обсягу робіт.
Після того, як ремонт двигуна завершено, необхідно очистити всі його елементи шляхом промивання та продування стисненим повітрям. Після ретельного сушіння здійснюється складання двигуна з його подальшим регулюванням та встановленням.
Ремонт дизельних двигунів у NIKKO SERVICEЦе ще скрупульозніша процедура, яка в першу чергу складається з діагностики двигуна, розбирання верхніх частин мотора, огляду клапанів, ГБЦ. Обов’язково проводиться дефектування. За необхідності проводиться:
- заміна зношених елементів;
- ремонт колінчастого валу;
- відновлення чи заміна поршневої групи.
Після завершення ремонтних робіт здійснюється складання двигуна, а також перевірка його на справність. Усі відновлювальні роботи завершуються встановленням двигуна.
Де замовити ремонт двигунаКапітальний ремонт двигуна неможливо здійснити самостійно. Саме тому необхідно звертатися за допомогою до спеціалізованих СТО. Компанія NIKKO SERVICE береться за ремонт двигунів будь-якої складності. Автосервіс проводить якісну роботу, результат якої підтверджується трирічною гарантією.
Капітальний ремонт двигуна, ціна якого формується згідно з прайс-листом, передбачає оптимальний комплекс відновлювальних робіт, що обходиться набагато дешевше, ніж покупка нового силового вузла.
NIKKO SERVICE здійснює ремонт блоку циліндрів, заміну подушок двигуна, заміну ременя генератора та надає багато інших послуг. Майстри проводять діагностику двигуна на устаткуванні, після чого стає зрозумілим фронт ремонтних робіт. Після всіх погоджень з автовласником ми можемо розпочати ремонт.