Мотор, який продовжує їсти моторну оливу після ремонту головки блоку циліндрів (ГБЦ)
Підвищене споживання автомобільної оливи двигуном є поширеною проблемою, з якою можуть зіткнутися власники бензинових, дизельних або гібридних типів автомобілів.
Якщо ГБЦ не була правильно відремонтована на спеціалізованому СТО у досвідченних майстрів з ремонту автомобільних двигунів з використанням якісних запчастин як на автосервісі Nikko Service, це може призвести до того, що двигун швидко поїдатиме оливу до критичного рівня.
У цій статті ми розглянемо деякі з причин цієї проблеми та, що можна зробити для вирішення підвищеного споживання оливи.
У цій статті ми розглянемо деякі з причин цієї проблеми та, що можна зробити для вирішення підвищеного споживання оливи.
Однією з причин того, що двигун продовжує їсти маторну оливу після ремонту ГБЦ, може бути неправильно встановлені поршневі кільця. Якщо кільце поршня встановлено неправильно, олива може проникати до камери згоряння, що призводить до того, що двигун продовжує поїдати моторну оливу.

Інша причина – несправна головка блоку циліндрів. Якщо головка блоку циліндрів була пошкоджена або має зношування, олива може проникати до камеру згоряння і призводити до того, що двигун продовжує їсти оливу до критичної відмітки. Подібний ремонт або заміну рекомендуємо проводити на спеціалізованих станціях технічного обслуговування автомобіля як Nikko Service автосервіс з ремонту двигунів та паливних систем автомобіля.

Також двигун автомобіля може продовжувати їсти оливу через несправну кришку клапана або ущільнювальні ковпачки клапанів. Кришка клапана та ущільнювальні ковпачки клапанів призначені для запобігання проникненню оливи до камери згоряння. Якщо вони несправні або зношені, це може призвести до того, що двигун продовжуватиме поїдати оливу.
Щоб уникнути подібних проблем з двигуном автомобіля досвідчені фахівці автосервісу Nikko Service використовують лише якісні запчастини з гарантією на проведені ремонтні роботи.
Щоб уникнути подібних проблем з двигуном автомобіля досвідчені фахівці автосервісу Nikko Service використовують лише якісні запчастини з гарантією на проведені ремонтні роботи.

Що ж можна зробити, якщо двигун продовжує їсти масло після ремонту ГБЦ?
Насамперед, необхідно провести детальну діагностику проблеми на автосервісі з ремонту двигунів та паливних систем у Києві.
Якщо ви не професійний механік, то краще звернутися до фахівців, які проведуть діагностику та вирішать проблему.
Автосервіс Nikko Service проводить цю діагностику у Києві безкоштовно!
На закінчення, двигун, який продовжує їсти оливу після ремонту ГБЦ, може бути викликаний неправильно встановленими поршневими кільцями, пошкоджена головка блоку циліндрів, дефект клапанної кришки або зношені ковпачки клапанів.
Обслуговуйте свій автомобіль тільки у перевірених та досвідчених фахівців СТО, так ваш автомобіль працюватиме довше і проїде більше!