РЕМОНТ ДВИГУНА

ТРОЇТЬ ДВИГУН?

Перед капітальним ремонтом двигуна необхідно провести діагностику, щоб визначити причину проблеми та скласти план дій. Підвищення витрати палива, нерівномірна робота двигуна. Як цього уникнути?
Це питання цікавить багатьох власників автомобіля

ЧОМУ ТРОЇТЬ ДВИГУН?

Причини «троїння» (нерівної роботи) ДВС (двигуна внутрішнього згоряння)
Причини «троїння» двигуна можуть бути різноманітними. Перед початком робіт, незалежно від типу двигуна та виду палива, необхідно провести комп'ютерну діагностику і тільки після цього приступати до усунення несправності ДВС.

ЗАПЛАНУЙТЕ СВІЙ ВІЗИТ
НА БЕЗКОШТОВНУ ДІАГНОСТИКУ

Найімовірніше, комп'ютерна діагностика покаже помилку «пропуски запалювання в циліндрі №Х».
У такому випадку перше, на що варто звернути увагу, - свічки запалювання.
Цей елемент, найдешевший і часто виходить з ладу, що призводить до таких наслідків.
РЕМОНТ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА У КИЄВІ
Також можуть виходити з ладу котушки запалювання та паливні форсунки. Визначити, чи є проблема з котушками, можна за допомогою простих маніпуляцій, просто помінявши їх місцями. Якщо після їх переміщення помилка зміниться, то причина в котушці.

Якщо ж ні, то потрібно переходити до перевірки паливних форсунок на стенді. Стенд покаже, чи тримає форсунка тиск (льє), факел розпилу і наливи на різних обертах. Якщо на стенді форсунки виявляться повністю справними, тоді, ймовірно, проблема в механічній частині двигуна. Несправність може бути в клапанній групі або в поршневій.

Дані несправності виявляються шляхом заміру компресії та ендоскопії, але остаточний діагноз можливий тільки після дефектування.

НЕРІВНА РОБОТА БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА

ПРИЧИНИ «ТРОЇННЯ» В ДИЗЕЛЬНОМУ ДВИГУНІ

У більшості випадків, комп'ютерна діагностика дизельного двигуна може допомогти визначити причину його нерівної роботи.

Перша і найпоширеніша причина нерівної роботи ДВС - це паливна система (розглянемо на прикладі паливної системи Common rail). В першу чергу, потрібно звернути увагу на паливні форсунки, попередньо їх можна продіагностувати за допомогою комп'ютерної діагностики, але точну інформацію можна отримати тільки «прокатавши» їх на спеціальному стенді.

В ході діагностики спеціаліст може виявити, що причина криється не в форсунках, або не тільки в них. У такому випадку необхідно буде «катати» на стенді ПНВТ (насос високого тиску) і паливну рампу. Ще однією з причин нерівної роботи ДВС може бути «підсмоктування повітря» (не герметичність системи впуску), щоб перевірити це, потрібно «задувати» (перевіряти) систему на герметичність.

Якщо всі вузли паливно-повітряної системи справні, то потрібно заміряти компресію та проводити ендоскопію, оскідьки причина несправності двигуна може криється в ГБЦ (голові блока циліндрів) або блоці циліндрів.
  • Свічки запалювання - важливий і найдешевший елемент системи запалювання автомобіля, який у разі поломки призводить до нерівної роботи ДВС. Зазвичай, простий візуальний огляд може показати, чи справні свічки або потребують заміни.
Основні причини ремонту двигуна у Києві
  • Котушки запалювання – справність цього елемента системи запалювання можна визначити за допомогою простих маніпуляцій, просто помінявши їх місцями. Якщо після їх переміщення помилка (пропуски запалювання в циліндрі №Х) буде змінюватися, то причина в котушці. Рішення – заміна несправної котушки на нову.
  • Паливні форсунки – елемент паливної системи, який відповідає за впорскування палива в циліндр або у впускний колектор. Перевірка на стенді покаже, чи тримає форсунка тиск (льє), її факел розпилу та наливи на різних обертах. У разі несправності рекомендується заміна форсунки.
  • Не герметичність впускної паливно-повітряної системи (підсмоктування повітря) – несанкціоноване підсмоктування повітря може призводити до нерівної роботи двигуна, оскільки буде некоректна паливно-повітряна суміш. Для виявлення просічки систему задувають на герметичність і після усувають заміною ущільнень або вузлів впускної системи.
  • ДВС – несправність може бути в ГБЦ (голові блока циліндрів) або блоці циліндрів. Для виявлення несправності заміряють компресію та роблять ендоскопію двигуна. Після виявлення проблеми проводиться частковий або капітальний ремонт двигуна.

5 ОСНОВНИХ ПРИЧИН НЕРІВНОЇ РОБОТИ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА

3 ОСНОВНІ ПРИЧИНИ НЕРІВНОЇ РОБОТИ ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА

Паливна система (розглянемо на прикладі паливної системи Common rail) – це найпоширеніша причина нерівної роботи дизельного двигуна.

В першу чергу потрібно звернути увагу на паливні форсунки, попередньо їх можна перевірити за допомогою комп'ютерної діагностики, але точну інформацію можна отримати тільки «прокатавши» їх на спеціальному стенді. В ході діагностики спеціаліст може виявити, що причина криється не в форсунках або не тільки в них. У такому випадку необхідно буде «катати» на стенді ПНВТ (насос високого тиску) і паливну рампу. В більшості випадків ПНВТ і форсунки підлягають ремонту і не потребують заміни.

Не герметичність впускної системи (підсмоктування повітря) - несанкціоноване підсмоктування повітря може призводити до нерівної роботи двигуна, оскільки буде некоректна паливно-повітряна суміш. Для виявлення просічки систему задувають на герметичність і після усувають заміною ущільнень або вузлів впускної системи.

ДВС - несправність може бути в ГБЦ (голові блока циліндрів) або блоці циліндрів. Для виявлення несправності заміряють компресію та роблять ендоскопію двигуна. Після виявлення проблеми проводиться частковий або капітальний ремонт двигуна.
Діагностика та ремонт двигуна – це вкрай важливі процедури для підтримки його працездатності. Якщо Ваш двигун троїть, зверніться до СТО Nikko Service, де наші експерти проведуть безкоштовну діагностику та запропонують вам якісний капітальний ремонт двигуна. Наш досвід та професіоналізм допоможуть повернути Ваш автомобіль у відмінний стан.

НАШ СПЕЦІАЛІСТ ЗАТЕЛЕФОНУЄ ТА ЗРОБИТЬ ПРОРАХУНОК РЕМОНТУ ДВИГУНА

Менеджер Автосервіса NIKKO SERVICE у Києві
Дізнайтеся вартість ремонту Вашого двигуна

БЛОГ АВТОМАЙСТЕРНІ NIKKO SERVICE

Ми гарантуємо високу якість виконаних робіт та надаємо гарантію до 3 років на виконані роботи та запчастини з можливістю подальшого обслуговування. Якісний ремонт у спеціалізованому сервісі
СТО NIKKO SERVICE.
Наші досвідчені майстри проводять всебічну діагностику двигуна та визначають несправності, щоб зробити відповідні ремонтні роботи. Ми пропонуємо ремонт бензинових та дизельних двигунів для легкових та вантажних автомобілів. Заміна деталей та роботи здійснюються з використанням якісних запчастин від перевірених постачальників.

РЕМОНТ ДВИГУНА В NIKKO SERVICE | КИЇВ

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО?

Ремонт двигуна в NIKKO SERVICE: повноцінне відновлення робочих характеристик

Ремонт двигуна — складний процес, спрямований на відновлення технічних параметрів даного агрегату. На роботу двигуна впливає безліч факторів, тому часто виникають ситуації, коли він просто виходить з ладу. У такому разі без спеціалізованої допомоги не можна обійтися. Самостійно втручатися в роботу такого складного механізму не рекомендується, тому при перших проблемах слід негайно звертатися в автосервіс.

Варіанти ремонту двигуна

Ремонт двигуна передбачає набір певних операцій та залежить від класу, а також типу мотора. Нехтування правилами експлуатації, а також своєчасним обслуговуванням силового агрегату можуть призвести до серйозних поломок. Тому двигун найчастіше виходить з ладу у зв’язку з фізичним зносом, а також неправильним доглядом за ним. Причиною поломки можуть стати механічні пошкодження.
Ремонтні роботи, що передбачають відновлення двигуна, можна поділити на три основні групи:
  1. Поточний ремонт передбачає заміну зношених елементів у тих випадках, коли сам основний агрегат має достатній робочий ресурс.
  2. Середній ремонт — проводиться зняття і часткове розбирання силового агрегату. Найчастіше він потрібний внаслідок неякісного чи невчасного техобслуговування.
  3. Плановий ремонт (капремонт двигуна) — необхідний у ситуаціях, коли ресурс силового агрегату вичерпано. Проводиться повне розбирання двигуна.

Ознаки поломок у роботі двигуна

Робочий ресурс більшості двигунів становить 150-250 тисяч кілометрів. Після його вироблення часто потрібний ремонт ДВЗ. Визначити наявність несправностей можна за такими ознаками:
  • зниження потужності двигуна;
  • наявність сторонніх звуків під час його роботи;
  • нестабільність у роботі двигуна;
  • споживання пально-мастильних матеріалів, що значно зросло;
  • частий перегрів двигуна;
  • велика кількість газів у картері;
  • низький тиск олії;
  • наявність механічних ушкоджень.
Якщо ви помітили подібні проблеми, значить необхідна комп’ютерна діагностика двигуна. Вона дозволяє оцінити роботу двигуна, побачити його слабкі місця, а також визначити причину несправностей. Тільки після проведення діагностики проводиться ремонт.

Капремонт усіх видів двигунів

Капітальний ремонт бензинового та дизельного двигуна передбачає в цілому схожу між собою технологію та порядок робіт. Обов’язково проводиться ендоскопія двигуна, що займає 15-20 хвилин. За допомогою такої процедури можна оцінити стан циліндрів автомобіля. Різниця в способі займання палива, що впливає і на технологічний процес ремонту.

Ремонт бензинових двигунів у NIKKO SERVICE

При ремонті бензинових двигунів насамперед здійснюється демонтаж агрегату. Проводиться розбирання двигуна. Сама технологія може трохи відрізнятись, оскільки кожна марка автомобіля має свої конструктивні особливості.
Після розбирання слідує етап миття, який передбачає не просто чистку елементів, а й ґрунтовну обробку їх під тиском. Такий етап потрібен, щоб видалити весь бруд, який утворився під час активної експлуатації автомобіля. Далі майстер проводить візуальний огляд деталей, внаслідок якого визначає ступінь зношування, а також проводить вимір геометрії деталей та зазорів.
Дефектування колінчастого валу – найважливіший етап ремонту. Якщо майстер виявить серйозні проблеми, які неможливо вирішити ремонтом, то необхідно буде задуматися про придбання нового двигуна.
Ремонт блоку циліндрів передбачає комплекс робіт із відновлення характеристик двигуна. Обов’язковим його етапом є розточування блоку циліндрів, ціна якої дозволяє суттєво заощадити на купівлі нового елемента. Така процедура передбачає сточування стінок циліндрів для збільшення їх обсягу, а також відновлення ідеальної форми. Якщо зношування внутрішньої поверхні циліндрів перевищило критичний рівень, відновити елементи дозволяє гільзування двигуна.
Ремонт ГБЦ передбачає заміну розподільчого валу, клапанів, направляючих втулок та інші роботи. Обов’язково здійснюється опресування ГБЦ, тобто визначається герметичність головки та блоку циліндрів. При виявленні тріщин необхідно провести відновлювальні роботи щодо їх усунення шляхом зварювання головки блоку циліндрів. До комплексу робіт також можуть входити:
  • фрезерування головки блоку циліндрів;
  • шліфування блоку циліндрів (ціна може бути різною залежно від моделі);
  • заміна прокладки ГБЦ та інші операції.
  • Якщо потрібне розточення блоку циліндрів, ціна залежить від обсягу робіт.
Після того, як ремонт двигуна завершено, необхідно очистити всі його елементи шляхом промивання та продування стисненим повітрям. Після ретельного сушіння здійснюється складання двигуна з його подальшим регулюванням та встановленням.

Ремонт дизельних двигунів у NIKKO SERVICE

Це ще скрупульозніша процедура, яка в першу чергу складається з діагностики двигуна, розбирання верхніх частин мотора, огляду клапанів, ГБЦ. Обов’язково проводиться дефектування. За необхідності проводиться:
  • заміна зношених елементів;
  • ремонт колінчастого валу;
  • відновлення чи заміна поршневої групи.
Після завершення ремонтних робіт здійснюється складання двигуна, а також перевірка його на справність. Усі відновлювальні роботи завершуються встановленням двигуна.

Де замовити ремонт двигуна

Капітальний ремонт двигуна неможливо здійснити самостійно. Саме тому необхідно звертатися за допомогою до спеціалізованих СТО. Компанія NIKKO SERVICE береться за ремонт двигунів будь-якої складності. Автосервіс проводить якісну роботу, результат якої підтверджується трирічною гарантією.
Капітальний ремонт двигуна, ціна якого формується згідно з прайс-листом, передбачає оптимальний комплекс відновлювальних робіт, що обходиться набагато дешевше, ніж покупка нового силового вузла.
NIKKO SERVICE здійснює ремонт блоку циліндрів, заміну подушок двигуна, заміну ременя генератора та надає багато інших послуг. Майстри проводять діагностику двигуна на устаткуванні, після чого стає зрозумілим фронт ремонтних робіт. Після всіх погоджень з автовласником ми можемо розпочати ремонт.

КОНТАКТИ АВТОСЕРВІСУ NIKKO SERVICE

Адреса:
Телефони:
Соц. мережі:
© 2024 Усі Права Захищені NIKKO Service